fbpx

Alienum phaedrum torquatos
nec eu, vis detraxit periculis ex,
nihil expetendis in mei.

contact
neva@office.com
+456933336454
2606 Saints Alley
Tampa, FL 33602
Follow Us

“PIŠČANČJI” GYROS

“PIŠČANČJI” GYROS

Piknik sezona je že tukaj in z njo delim tudi prvi recept oz idejo kaj lahko potrežete svojim gostom na pikniku. 

Ps. piknik lahko izvedete tudi že nimate profesionalnega žara in velike terase.

Torej ta recept je za vse nas “balkončkarje”, ki živimo v bloku in nimamo niti dovolj velikega balkona za mini žar. Naj povem, da je za tale “piknik” dovolj le ena ponev in dve posodi, povrh vsega pa je priprava res enostavna in ekspresna!

Točno tako kot ste pri mojih receptih že vajeni. Zmeraj strmim, da za vsak recept umažete minimalno posode, porabite čim manj časa in, da je obrok okusen. Po vrhu vsega pa zelo hranljiv in uravnotežen.

 

V kolikor se izogibaš mesnim izdelkom ali pa potrebuješ le idejo za zdravo in preprosto kosilo v stilu domačega piknika? Potem je današnji recept kot nalašč zate!

RECEPT JE PRIPRAVILA: NEJA GRIL

 

ČAS PRIPRAVE: 25 minut
ZAHTEVNOST: preprosto
ŠTEVILO PORCIJ: za 4 osebe

Sestavine: 

 
  • 1 zavitek @the_amaze_foods pripravka za “piščančje” meso, ki to ni (dobiš v Hoferju)
  • 2 veliki lepinji ali 4 manjše
  • COLESLAW zeljna solata:
    👉🏻 2 korenčka
    👉🏻 1/2 glave zelja
    👉🏻 100g redkvic
    👉🏻 100g jogurta (lahko rastlinkega, grškega, navadnega)
    👉🏻 20g majoneze
    👉🏻 10g gorčice
    👉🏻 10g tahinija
    👉🏻 sol, poper in kis po okusu

PRIPRAVA:

  1. Pripravek za meso nasujemo v posodo in dodamo vodo ter žličko olja (doziramo postopno dokler nam ne uspe povezati ceotne mase).
  2. Maso pustimo stati 5 minut v hladilniku, da se učvrsti, nato pa maso oblikujemo v željene koščke, ki jih popečemo na predhodno segreti in namaščeni ponvi.
  3. Nato pripravimo zeljno solatko ali COLESLAW (tokrat v veganski verziji) in sicer začnemo pri zelenjavi, ki jo najprej dobro operemo in nato naribamo v veliko skledo. Nato k zelenjavi dodamo jogurt, majonezo, gorčico, tahini in vse skupaj zalijemo s kisom, vodo in začinimo s soljo in poprom.
  4. Lepinjo razrežemo na 4 dele in jo nahitro popečemo na ponvi v kateri smo pekli “piščančje meso”.
  5. Lepinjo nadevamo s “piščancem” in zeljno solato.

    In domač rastlinski “piščanjčji giros je pripravljen🌞

Pa dober tek želim!

 

Hvala, da si si vzel/-a čas in prebral moj recept! V kolikor boš preizkusil/-a katerega koli izmed mojih receptov, bom zelo vesela tvoje fotke ali, da me označiš na socialnih omrežjih @everyday_breakfast_club (Instagram) ali @Breakfastclub (Facebook)! 

Ne pozabi oceniti tega recepta!
5/5

Napiši komentar

0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je praznaNazaj v trgovino