Alienum phaedrum torquatos
nec eu, vis detraxit periculis ex,
nihil expetendis in mei.

contact
neva@office.com
+456933336454
2606 Saints Alley
Tampa, FL 33602
Follow Us

Brezplačna poštnina za nakupa nad 40 eur I 👨‍🍳NOVO! 4.0. priročnik za pripravo obrokov je tukaj!👨‍🍳

Pogoji poslovanja

Priporočamo ti, da pred uporabo spletne trgovine Breakfast Club, pozorno prebereš spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. Če želiš, si jih lahko natisneš v pdf obliki s klikom tukaj.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Breakfast Club so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). V kolikor boste uporabljali spletno stran in nadaljevali z nakupom na spletni strani Breakfast Club smatramo, da ste seznanjeni in da se v celoti strinjate z našimi splošnimi pogoji poslovanja.

S spletno trgovino Breakfast Club (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje:

Aperte d.o.o.,
Wilhelmova ulica 2
2250 Ptuj
Matična številka: 6473865000
Davčna številka: SI13068008, je zavezanec za DDV

Vpis v sodni register dne 22.10.2013 pri Okrožnem sodišču v Mariboru, Srg št. vpisa 2020/42276.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

NAROČANJE

Prek spletne pošte poteka naročanje 24 ur na dan, vse dni v tednu. Odgovorimo ti kar se da hitro, najpogosteje še isti dan. Zaradi narave elektronske pošte se izjemoma zgodi, da sporočilo ne prispe do prejemnika. Če torej ne prejmeš odgovora v roku dveh dni se, lepo prosimo, ponovno obrni na nas.

POSTOPEK NAKUPA

  1. Izbira izdelka

Na spletni strani https://breakfastclub.si/ izberete izdelek, ki ga želite kupiti, nato pa ga lahko v košarico dodate na dva načina: s klikom na gumb “DODAJ V KOŠARICO.” S klikom na gumb vas povezava ponese v košarico, kjer lahko opravite postopek plačila, če pa želite z nakupovanjem nadaljevati pa to lahko storite s klikom na gumb “NADALJUJ Z NAKUPOVANJEM”. Če želite nakup zaključiti v košarici pritisnete gumb “NADALJUJ NA BLAGAJNO”.

1.1. Odstranitev izdelka

V primeru, da si med nakupovanjem premislite in želite izdelek iz košarice odstraniti, lahko to storite na zelo preprost način. V desnem zgornjem kotu pritisnete na ikono košarice in pod njo se vam bo zvrstil seznam izdelkov v košarici. Pod vsakim naštetim izdelkom pa je ikona “X”. S pritiskom na to ikono se bo izdelek odstranil iz košarice.

Blagajna

2.1 Podatki plačnika

Na vrhu blagajne se nahajajo podatki o plačniku, ki jih je potrebno izpolniti. Če želite, da je pošiljka dostavljena na drug naslov, kot je naslov plačnika, je potrebno obkljukati gumb “DOSTAVI NA DRUG NASLOV”, ki se nahaja pod podatki o plačniku.

2.2 Podatki o plačilu

Na dnu blagajne se nahajajo podatki o izdelkih v košarici, na dnu seznama pa lahko obkljukate način plačila. Na voljo so trije načini plačila: neposredna bančna transakcija (nakazilo na TRR), plačilo po povzetju in plačilo s kartico (preko posrednika Stripe).

Neposredno bančno transakcijo izberete tako, da to izbiro obkljukate in sledite navodilom. Pi neposredni bančni transakciji plačilo poravnate na naš bančni račun. Kot referenco vnesete ID naročila. Naročilo ne bo odposlano, dokler ne prejmemo plačila na naš bančni račun.

Drug način je plačilo po povzetju, kjer plačate z gotovino.

Za zaključek nakupa kliknite gumb “KUPITE SEDAJ”.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med trgovino Breakfast Club in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Breakfast Club kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Breakfast Club kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Breakfast Club.

Breakfast Club omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun Breakfast Club po ponudbi/predračunu**
  • s plačilno oziroma kreditno kartico preko posrednika Stripe (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro) *
  • s plačilom po povzetju.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Breakfast Club po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Breakfast Cluba.

Dostava

Izdelke bomo dostavili na naslov, kateri je naveden v nakupnem postopku. Priporočamo navedbo naslova na katerem se nahajte v dopoldanskem času. Cena pakiranja in dostave znotraj Republike Slovenije znaša 3,99 €, za naročila v vrednosti do 40,00 € ne glede na obliko, velikost in težo izdelkov.

Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje čim prej, v primeru, da je naročnik izbral plačilo po predračunu, pa bo izdelek poslan po prejemu nakazila na TRR. Ponudnik bo blago odposlal isti dan in ali naslednji dan, oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, ki je od 1 do 10 dni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, o čemer bo kupec obveščen preko elektronske pošte, pri čemer mu pripada pravica, da od pogodbe odstopi.

Dostavo vršimo s Pošto Slovenije:

  1. Pošta Slovenije bo tvoj paket dostavila priporočeno na naslov, ki si ga navedel/a ob oddaji naročila.
  2. Pred dostavo prejmeš 2 SMS-a. Prvi SMS prejmeš, ko paket odpošljemo, kjer imaš tudi možnost spremeniti naslov, mesto in/ali datum dostave. Mogoče te bo poštar pred dostavo tudi poklical. Drugi SMS dobiš na dan dostave. V primeru, da te v času dostave ne bo doma, ti bo poštar pustil listek s številko paketa in naslovom najbližje pošte, kjer lahko paket prevzameš z osebnim dokumentom v roku 15 dni. V primeru, da ti listka poštar ne pusti oz. da ga izgubiš, lahko paket vseeno osebno prevzameš na pošti s sledilno številko, ki jo dobiš v SMS sporočilu. POZOR! Zaradi velikega števila naročil v času obdarovanj, Pošta Slovenije sporoča, da se lahko dostava podaljša, kljub pravočasno zapakiranim naročilom iz naše strani.

Dostavo vršimo tudi z dostavno službo GLS:

  1. GLS logistiko – dostavna služba podjetja General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o., ki je specializirana in opremljena za dostavo pošiljk. Fiksna poštnina je 3,99 € ne glede na količino izdelkov in način plačila. Pri nakupih nad 40,00 € vrednosti, poštnino krije podjetje Aperte d.o.o.. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.
  2. Pri dostavni službi GLS, ima kupec možnost plačati ob prevzemu blaga kurirju z gotovino ali z bančno kartico. V primeru izbire bančne kartice, mu GLS ne zaračuna provizije. Uporabi lahko naslednje bančne kartice: Visa, MasterCard, BA, Maestro, Karanta.
  3. Nudimo izključno brezkontaktno dostavo s strani GLS v paketomatih ali se paket pusti zunaj pred hišo, na dvorišču, na dogovorjenem mestu.
  4. Prejemnik pred dostavo prejme 2 SMS-a. In sicer prvega prejme, na dan odpreme in drugo obvestilo o predvidenem času dostave po emailu in po sms-u. Tako bo prejemnik obveščen dan prej in zjutraj na dan dostave kdaj mu bo paket dostavljen.

Izdaja računa

Breakfast Club po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun, ki se izda na trajnem mediju, v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški, kupcu pa se ta posreduje hkrati z dostavo blaga ter račun se davčno potrdi.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Seveda ob vsakem nakupu izdamo račun, ki ga prav tako priložimo vašemu naročilu. Kljub temu, da izdamo račun za vsako pošiljko, pa smo te dolžni opozoriti:

 

Cena

Spletna cena velja za vse kupce na spletni strani breakfastclub.si enaka.

Vse cene na spletni strani breakfastclub.si so izražene v EUR (eurih) in vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Breakfast Club kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Breakfast Club in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 10 €. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Koda za brezplačno poštnino: 

Koda za brezplačno poštnino prinaša možnost nakupa v spletni trgovini Breakfast Club brez stroška poštnine in je vedno časovno omejena. Aktivno kodo za brezplačno poštnino najdete v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za brezplačno poštnino, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za brezplačno poštnino:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 15 €. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave (brezplačna poštnina), navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

Preklic naročila

Kupec lahko oddano naročilo prekliče na sledeče načine:

  • da po e-pošti posreduje sporočilo z zahtevo po preklicu naročila;
  • izdanega uradnega predračuna v roku 3 dni od njegovega prejetja ne plača.

Zavrnitev naročila

Upravitelj spletnega mesta lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

V kolikor podjetje svojih obveznosti ne more izpolniti, ker blago ni razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev bo upravitelj o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.

Nakup za pravne osebe

Nakup za pravne osebe je mogoče izvesti z naročilom na email naslov: info@breakfastclub.si.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe)..

Spletna trgovina Breakfast Club pravnim osebam omogoča plačilo z nakazilom na račun upravitelja Aperte d.o.o. po ponudbi/predračunu.

Kompleti

Komplet je skupek dveh do šestih artiklov. Ob nakupu artikla prek spletne trgovine Breakfast Club vam sistem ponudi še druge artikle in s tem prihranite pri ceni. Za dodaten artikel znotraj kompleta veljajo posebni prihranki, ki bodo že pred oddajo spletnega naročila vidni v košarici.

Kaj moram še vedeti o kompletih?

Darila, ki so dodana posamičnim artiklom, se pri tvorjenju kompleta ne ohranijo (kompleti se vedno tvorijo brez daril). Znotraj različnih kompletov se prihranki razlikujejo.

Darilni bon, promocijsko kodo, kodo za popust lahko izkoristite tudi pri nakupu kompleta.. Različne kode istočasno vnesite v polje darilni boni, promocijska koda, koda za popust in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

  1. Pravica do odstopa od pogodbe

Kupcu (fizični osebi, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti) pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh, šteto od prevzema blaga, odstopi od pogodbe in vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine.

  1. Način izvrševanja pravice

Kupec je dolžan prodajalca v roku iz zgornjega odstavka pisno obvestiti o odstopu od pogodbe, pri čemer ni dolžan navesti razloge za svojo odločitev. Kupec je dolžan izpolniti obrazec o odstopu pogodbe, ki ga najde TUKAJ ter ga pošlje po pošti na sedež podjetja prodajalca (Aperte d.o.o., Wilhelmova ulica 2, 2250 Ptuj) ali elektronsko na elektronski naslov : info@breakfastclub.si.

Kupec mora blago, prejeto na podlagi pogodbe od katere je odstopil, vrniti ponudniku na lastne stroške pošiljanja v roku štirinajstih (14) dni po poslanem sporočilu o odstopu. Vse našteto ne velja za prehrambne artikle.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V času epidemije ni mogoče vračilo denarja preko nakaznice Pošte Slovenije, o čem se kupca obvesti po elektronskem naslovu.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

  1. Obveznosti kupca pri odstopu od pogodbe in stroški povezani z odstopom

Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, blago mora biti nerabljeno, in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa in vsi ostali spremni dokumenti.

Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek, ki nastane pri vrnitvi predmeta nakupa.

  1. Obveznosti prodajalca pri odstopu od pogodbe

V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, prodajalec vrne celotno kupnino takoj, ko je to mogoče, sicer pa najkasneje v roku štirinajstih (14-ih) dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Kupnina se vrne z enakim plačilnim sredstvom, ki ga je uporabil kupec, razen, če je kupec zahteval drugačno plačono stredstvo in če zaradi tega ne nosi nobenih dodatnih stroškov.

  1. Kdaj kupec nima pravice do odstopa

Kupec nima pravice odstopiti od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo (živilsko blago), spada med potrošne kozmetične izdelke ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Prodajalec ne bo sprejel vrnjene pošiljke, če bodo pri njej vidni kakršnikoli znaki uporabe, zlasti kot:

  • V primeru mehanskih poškodb blaga;
  • Če kupec vrnjenega blaga ni pravilno in primerno zaščitil za transport.

REKLAMACIJE

V primeru, da naročen izdelek nima lastnosti in odlik, ki jih je prodajalec izrecno obljubil  oziroma je prodajalec odpremil napačen izdelek (v napačni količini, v napačni barvi, ipd) ,se izdelki kako drugače razlikujejo od naročila ali pa je prišlo do poškodovanja embalaže med transporotom, se lahko kupec blago reklamira s pisnim obvestilom, ki ga naslovi na naročniško služno podjetja. V primeru napačne dobave izdelka mora kupec o tem nemudoma obvestiti prodajalca, ki bo reklamacijo skušal rešiti v čim krajšem možnem času.

Kupec mora o reklamaciji pisno obvestiti prodajalca in poslati izdelek na njegov sedež, pri čemer mora natančno opisati napako in navesti reklamacijski zahtevek. Kupec pa mora poleg blaga z vso priloženo dodatno opremo priložiti še kopijo računa.

Prodajalec bo na pisno obvestilo odgovoril v roku 8 delovnih dni od prejema obvestila. V kolikor ugotovi, da je zahtevek neupravičen bo o tem obvestil kupca ter mu vrnil artikel na njegove stroške.

Zavrnitev reklamacije

Breakfast Club si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • Če ima blago mehanske poškodbe;
  • Če kupec ne predloži kopije računa;
  • Če je blago poslano na naš naslov z odkupnino;
  • Če je zaradi nepravilnega pakiranja in odpreme prišlo do mehanskih poškodb na artiklih ali povzročene kakršnekoli okvare;
  • Če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu;

Škoda

Prodajalec ob upoštevanju omejitev o razbremenitvi odgovornosti ne odgovarja:

  • Fizična okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ali naklepnega ravnanja kupca (ali tretjih oseb iz sfere kupca), mehanskih poškodbe in okvar v primeru višje sile ali naravnih nesreč;
  • Za poškodbe, ki so nastale med transportom s strani dostavljavca.

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1.  če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči preko elektronskega sporočila na email info@breakfastclub.si, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v rok šest mesecev od izročitve.

Kako lahko kupec uveljavi stvarno napako?

Če ima blago stvarno napako, je kupec dolžan o napaki pisno obvestiti ponudnika. Le z obvestilom lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake. Kupec je dolžan natančno opisati napako in ponudniku omogočiti pregled blaga. Za prijavo stvarne napake lahko izpolniš obrazec, ki ga najdeš TUKAJ.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Stvarno napako lahko kupec prijavi z elektronskim sporočilom na naslov info@breakfastclub.si ali prek navadne pošte na naslov sedeža podjetja ter priloži izpolnjen obrazec za uveljavljanje stvarne napake in omogoči pregled izdelka. V primeru pošiljanja izdelka po pošti, stroške pošiljanja krije kupec. Ponudnik v 8 dneh ugodi potrošnikovi zadevi v kolikor napaka ni sporna. Za prijavo stvarne napake lahko izpolniš obrazec, ki ga najdeš TUKAJ.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  1. odpravi napako na blagu ali
  2. vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  3. blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  4. vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Pravico za uveljavljanje stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Politika varovanja osebnih podatkov

Breakfast Club se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Katere osebne podatke obdelujemo

– Osnovni kontaktni podatki (ime, telefonska številka, e-naslov);
– Podatki o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili);
– Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, naslov za dostavo, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).

Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov

Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:
– kadar je to potrebno za izpolnitev naših zakonskih obveznosti (npr. izdaja računov za kupljeno blago);
– kadar je obdelava vaših osebnih podatkov potrebna za sklenitev in izpolnitev pogodbe, ki ste jo sklenili z nami ali ker ste od nas želeli ponudbo;
– kadar ste za obdelavo svojih osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za posamezen namen obdelave, pri čemer imate vedno pravico, da dano privolitev prekličete;
– kadar imamo za obdelavo vaših osebnih podatkov zakonit interes (ko vam pošljemo e-pošto v primeru, da ste zapustili nakupovalno košarico na naši spletni strani brez dokončanja nakupa).

Nameni obdelave osebnih podatkov

Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:
– komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja;
– sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;
– tržno komuniciranje (pošiljanje e-pošte in SMS sporočil);
– za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov;
– za statistične analize o prodaji našega blaga in o uporabi naših spletnih strani;

Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem

Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.

Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.

Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga).

Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma ji pripisati vam.

Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice neposredovanja

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne morete z nami skleniti pogodbe (saj jih potrebujemo za dostavo naročila). Kateri podatki so taki, da njihovo neposredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven družbe Aperte d.o.o. razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i. pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:
– ponudniki storitev marketinga;
– ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil;
– ponudniki pošiljanja sms sporočil;
– ponudniki programerskih rešitev;
– dostavne službe.

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.

Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein).

Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica

Glede svojih osebnih podatkov imate naslednje pravice:
– da od nas kadarkoli zahtevate:

  • potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke;
  • dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;
  • eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;
  • popravek netočnih osebnih podatkov;
  • omejitev obdelave, kadar:
    – oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;
    – je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;
    – osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
  • izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
  • izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;
  • prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;
  • da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

– pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Postopek uveljavljanja pravic

Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden med kontaktnimi podatki.

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.

Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.

Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu.

Pritožbe in spori

Breakfast Club spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Breakfast Club se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Breakfast Club lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 915 345 ali po elektronski pošti na info@breakfastclub.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@breakfastclub.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Breakfast Club se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Breakfast Club prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Aperte d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Breakfast Club, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Odgovornost za vsebine spletne strani

Upravitelj bo pri urejanju spletnega mesta skušal zagotavljati ažurnost in točnost podatkov vsebovanih na teh straneh (identiteta podjetja, kontaktni naslovi, bistvene značilnosti blaga, cena in dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve naročila oziroma storitev, način plačila in dostave, veljavnost ponudbe, reklamacijski postopek).

Upravljalec se pri urejanju spletnega mesta po najboljših močeh trudi, da so vse storitve na voljo 24 ur na dan 7 dni v tednu, vendar ne jamči da bodo elektronske storitve delovale brez prekinitev, brez problemov, brez pomot ali napak, prav tako tudi ne jamči za uspešnost uporabe teh storitev.

Upravljalec pri objavi prodajnih izdelkov ponuja tudi fotografije, ki so simbolične narave in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Upravljalec si pridržuje pravico, da kadarkoli iz tehnoloških, pravnih ali poslovnih razlogov spremeni vsebino svojih spletnih strani ali spremeni posamezne parametre storitev ali storitve ukine brez predhodnega opozorila.

Za morebitne napake na tem spletnem mestu (cene, dobavni roki, opisi izdelkov, ipd.) se vam opravičujemo in Vas bomo praviloma še pred oddajo pošiljke o tem obvestili. Prav tako trgovina Breakfast Club ali druge osebe za napake na strani ne odgovarjajo in jih bodo po svojih zmožnostih v najkrajšem možnem času tudi odpravili.

Upravitelj lahko po svoji lastni presoji odpove ali začasno prepreči dostop in uporabo storitev, ki se nahajajo na spletnem mestu trgovine zaradi kršenja teh splošnih pogojev ali veljavnih predpisov ali kakršnegakoli drugega ravnanja, za katerega družba meni, da je nezakonit oziroma škodljiv do tretjih oseb ali za delovanje storitev

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Breakfast Club omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Breakfast Club pregleda. Breakfast Club ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Breakfast Club  ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Breakfast Club dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Breakfast Club ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Breakfast Club, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Breakfast Club.

Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je prodajalec Aperte d.o.o. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.

Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Obrazci

Odstop od pogodbe
Stvarna napaka
– Prenos pogojev poslovanja

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

0
    0
    Vaša košarica
      Calculate Shipping
      Apply Coupon