fbpx

Alienum phaedrum torquatos
nec eu, vis detraxit periculis ex,
nihil expetendis in mei.

contact
neva@office.com
+456933336454
2606 Saints Alley
Tampa, FL 33602
Follow Us

PEČENI OVSENI KOSMIČI Z JURKO

PEČENI OVSENI KOSMIČI Z JURKO

 Če ste že naveličani klasičnih ovsenih kašic pripravljenih z mlekom ali kako drugače, imam za vas idejo kako jih pripraviti nekolilo drugače!

Ko že veste ovsena kaša ali ovseni kosmiči kot takšni veljajo za zvezdo mojega jutranjega obroka. A če ste se tistih z mlekom in jogurtom že malo naveličali, jih pripravite nekoliko drugače. S pravimi dodatki jih specite v pečici. Nedvomno odlična popestritev, ki bo kot nalašč za sobotno jutro. Prav tako pa odličen zajtrk, ki ga lahko nesete seboj na pot ali v službo.

Hiter in enostaven recept, ki ga lahko pripravite za celo družino ali pa si ga pripravite za celoten prihajajoč teden #mealprep

RECEPT JE PRIPRAVILA: NEJA GRIl

 

ČAS PRIPRAVE: 10 minut za pripravo + 40 minut za peko
ZAHTEVNOST: preprosto
ŠTEVILO PORCIJ: za 8 kosov

Sestavine: 

  • 3 skodelice BIO 5 žitnih kosmičev Vila Natura 
  • pol skodelice nastrganega kokosa
  • 1 skodelica eritritola ali medu
  • 2 žlički pecilnega praška
  • ščepec soli
  • žlička vanilije v prahu
  • dve chia jajci (dve žlici chia semen pomešaj z dvema žlicama vode in pustiš stati 20 minut) ali dve navadni jajci
  • 1 skodelica ovsenega mleka
  • pol skodelica kokosovega mleka (polnomastnega iz konzerve)
  • trije veliki grozdi poljubne sorte, sama sem uprabila zvrst jurka.
  • OPCIJSKO: za beljakovinsko verzijo dodaj 4 merice beljakovin v prahu okus vanilija


Priprava:

  1. Pečico segrejte na 180 stopinj celzija.
  2. V veliki posodi zmešajte kosmiče, pecilni prašek, sladkor, sol in vanilijo.
  3. Chia jajca ali dve jajci, zmešajte z ovsenim in kokosovim mlekom.
  4. Mokre sestavine dodajte suhim, zmešajte ter dodajte sadje.
  5. Z mešanico napolnite pomaščen pravokoten pekač in pecite od 35 do 45 minut.
  6. Narežite na kvadratke ter postrezite s kokosovim mlekom.
  7. Pa dober tek želim!

Nasveti za pripravo in serviranje:

  • Za beljakovinsko verzijo lahko dodaš beljakovine v prahu, priporočam okus čokolada ali arašid.
  • Za čokoholike priporočam še dodatek koščkov bele čokolade v samo maso iz ovsenih kosmičev.
  • Za ljubitelje arašidovega masla, priporočam, da servirate pečene ovsene kosmiče z arašidovim maslom. 
  • Ne pozabi uživat v vsakem grižljaju!
 

Hvala, da si si vzel čas in prebral moj recept! Če boš kadarkoli moj recept preizkusil/-a pa me ne pozabi o tem obvestiti ali pa označiti na socialnih omrežjih!

Ne pozabi oceniti tega recepta!
5/5

Napiši komentar

0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je praznaNazaj v trgovino